Mit forløb med min personlige træner!

Godmorgen bloggen og velkommen tilbage. Jeg er glad for at du læser med. Jeg har glædet mig mega meget til at lægge det her blogindlæg op.. Det har nok også noget at gøre med at jeg lige har startet min blog op, but i am so excited guys!!;)

Men ihvertfald, som i nok allerede har læst og kan se på min blog går jeg meget op i min træning…
So lets just get started.. Jeg startede i fitness sidste år lige da jeg var startet i 1g.. og jeg var fast besluttet på at jeg skulle tabe mig.. for som SÅ mange andre unge piger så var jeg ikke tilfreds med mig selv og min krop..Og gik med et drømme billede af mig selv i hovedet mega ofte.. især når jeg købte nyt tøj og det ikke sad som man lige ønskede.. sikker på der er nogle der kan relatere til det!!

Derfor startede jeg med at træne, og begyndte at sætte mig ind i hvad sund kost egenlig var.. Og jeg blev MEGET kalorie bevidst. Som resulterede i at jeg faktisk slet ikke spiste det samme som de gamle der hjemme, og har jeg ikke gjort siden… Men ja, jeg startede med at træne hver dag og blev faktisk en smule besat af det… På den måde, at jeg tvang mig selv afsted selv om jeg var sygt udmattet over afleveringer eller hvad der lige har været. Men det forsatte sådan cirka 4 måneder, og jeg tabte mig ikke vanvittig meget, jeg tror det var omkring de 5–6 kg. Men min krop forandrede sig rigtig meget.

Men efterfølgende skete der noget.. og jeg aner ikke hvad der skete. Men min motivation was totally gone. Det var meget svingende om jeg kom afsted til træning og det var sjældent jeg trænede 7 dage i streg, som jeg plejede at gøre.. nogle uger trænede jeg slet ikke, hvor jeg andre uger måske kun trænede 1 dag. Så tænker i måske 7 dage? Det var da lige voldsomt nok. Men jeg gjorde det rigtig meget af interesse, og fordi jeg følte jeg fik meget mere overskud ud af det.
Men som tiden gik mistede jeg virkelig meget lysten til at træne.. min motivation forsvandt virkelig.. og jeg endte med at tag alt det på jeg havde tabt mig igen.. Og seriøst, jeg fik den sygeste klump i maven i den periode, når jeg tænkte tilbage på hvor meget jeg havde tabt mig. Men jeg kunne virkelig ikke tage mig sammen.. og det gav mig bare endnu dårligere selvtillid..

MEN, så da jeg fyldte 18, og jeg fik min børneopsparring var jeg ikke i tvivl om hvad den første lidt store sum penge (kan jeg vidst godt tillade mig af sige) skulle bruges på. Jeg besluttede mig for at få en personlig træner. Det forløb er jeg stadig i gang, og jeg har cirka 2 måneder tilbage af forløbet. Det forgår på den måde at vi mødes en gang i ugen for at træne sammen. Der ud over er hun jo min personlige træner så hun kommer med en masse råd angående kost, og ud over det er hun bare pisse motiverende at træne med. Hver måned bliver jeg målt for at se hvad jeg har tabt mig i cm, og hvis der er noget i det træningsgsprogram hun har lavet, der skal ændres gør hun også det. Jeg har haft 1 “måling” hvor jeg i alt tabte mig 11 cm. OG JEG SIGER JER, jeg var glad haha.

Der ud over har jeg selvfølelig et mål, som jeg arbejder mig hen mod. Men at tabe sig er ikke noget der bare sker. Det kræver fandme meget, og nogen dage kan det være pisse hårdt.. Men det skal også lige siges, at jeg ikke har købt en personlig træner kun fordi jeg vil tabe mig. Som sagt var grunden til jeg gjorde det, fordi jeg ingen motivation havde. Og jeg elskede jo virkelig at træne før. Det gjorde mig virkelig glad. Så jeg savnede den glæde jeg fik, mega meget..
Jeg kan nu fortælle jer, at jeg har fået min motivation tilbage igen og jeg træner stort set hver dag og det har jeg gjort de sidste par måneder.
Men også bare for at blive et gladere menneske, og gladere for den JEG er, og hvordan MIN krop er. Personligt har det hjulpet rigtig meget. Og jeg ELSKER virkelig at træne.. bliver glad i låget af det haha. 🙂

Et rigtig godt råd jeg vil dele med jer – HUSK at  i skal gøre det der gør jer glade. For hvis du er typen der hader at træne, men gerne vil tabe dig, så nytter det ikke du går i fitness, trust me. Din motivation holder ikke længe, og så vil du bare ryge tilbage til dine gamle vaner. Men prøv i stedet for at finde nogle alternativer.. Det kan være yoga, måske rulle en tur på rulleskøjter eller en god jogge tur i det fri. Kun fatasien sætter grænser. Det vigtigste er bare du gør noget som du rent faktisk kan lide og som du bliver motiveret af.

Selvfølgelig så håber jeg at når mit forløb er slut med min søde træner, at jeg har nået mit mål. Det er det jeg hver dag har i baghovedet, MEN jeg vil bestemt ikke fortryde min beslutning hvis ikke jeg er lige så fit som jeg forestiller mig, for jeg har lært mega meget. Jeg får en masse erfarring med hensyn til træning, og er generelt blevet mere glad for mit udseende. OG DET ER EN GOD TING!! – Man skal huske og være god ved sig selv…

Er det her noget du kan relatere til? Og tænker at du også vil have en personlig træner, eller måske vil du bare gerne komme i bedre form el. lign. Så kan jeg virkelig anbefale min personlige træner. Det er i Motion og trivsel i Varde, hvor det hele foregår. Så stik hovedet forbi hvis du tænker det lyder som noget for dig. Og ellers linker jeg lige hendes Facebook side downstairs. Der kan i også se alle priser osv. og det skal lige siges at hun er billigere end mange andre steder, men det kan i jo selv se 😉

Det var alt for denne gang, tusind tak fordi du læser med! I må alle sammen have en helt fantastisk dag!

xoxo Oline

 

Link til facebook-fitenss by Helle.

https://www.facebook.com/FitnessbyHelle/?fref=ts                                              (kopier linket og tryk åben URL)

 

Written by

Skriv et svar